miércoles, 23 de junio de 2010

La Audiencia Provincial condena al Concello a indemnizar a las orquestas que no actuaron en 2007

.
El Gobierno asegura que no tuvo constancia de estas actuaciones contratadas en enero de 2007 por el ex alcalde, Teodosio Martino

La Audiencia Provincial de A Coruña ha confirmado la sentencia del Juzgado de Primera Instancia de Ordes que obliga al Concello de Ordes a indemnizar a una serie de orquestas que fueron contratadas, pero que finalmente no llegaron a actuar durante las fiestas de agosto del año 2007.

Ante este fallo judicial, y saliendo al paso de las críticas a la actuación del Gobierno municipal hechas públicas ayer por el edil nacionalista Ramiro Recouso y hoy por la Gestora del Partido Popular, el alcalde Manuel Regos ha informado esta mañana que “cando o seu grupo de goberno chegou á alcaldía, [16 de junio de 2007] non había constancia no Concello de ningún expediente de contratación referente á contratación das orquestras para as festas patronais”. Así, según el primer edil, “se procedeu a contratar a outra serie de orquestras para as mesmas”.

Después de tener ya contratadas estas nuevas orquestas, reconoce Regos, “o primeiro coñecemento que se ten da contratación por parte da anterior corporación municipal doutros grupos, foi a través dun representante dos mesmos que se dirixiu ao Concello no mes de xullo cun contrato privado, con data de 25 de xaneiro de 2007, e asinado polo anterior alcalde, Teodosio Martino”.

PP y BNG, muy críticos con el Gobierno
Por su parte, el edil nacionalista Ramiro Recouso habla de una “rescisión unilateral e inxustificada, por parte do alcalde” y que con su “actitude prepotente e irresponsábel” consiguió “despilfarrar” el dinero de los vecinos de Ordes, “ao ter que pagar tanto as orquestras que contratou para as festas do 2007 como as orquestras ás que lles rescindiu o contrato”. Recouso cifra el coste de la indemnización junto con la contratación de las orquestas que finalmente actuaron, en 48.000 euros, y pide también del alcalde “que asuma persoalmente o pago da indemnización das orquestras”.

También el Partido Popular de Ordes dejó clara esta tarde su postura sobre el asunto. El Gobierno local, aseguran, "preferiu contratar outras orquestras, a última hora, cun custe máis elevado que o previsto inicialmente e cunha calidade máis que discutible, xa que nesas datas resulta especialmente difícil contratar a última hora unha formación de calidade, dado que se trata da época con máis verbenas de todo o ano". Sin embargo y según sus cálculos, el pago al que tendrá que enfrentarse el Concello será de "preto de 52.000 euros máis intereses".

En opinión de los populares, esta sentencia constituye un serio correctivo a las “ideas de bombeiro” que caracterizan la gestión del actual Gobierno. “Non contentos con estragar as festas patronais, agora o Concello vese obrigado a pagar as festas por partida dobre: ás orquestras que contrataron por capricho persoal, e ás que impediu actuar a pesar de que existía un contrato que as vinculaba neses días ao Concello”, señalaron.

Se acata, pero no se comparte
Ante la decisión judicial, el Gobierno municipal asegura que la acata, pero no la comparte ya que en primer lugar, aseguran, “quedou demostrado que o representante de ditas orquestras non lles pagou cantidade algunha ás mesmas”. Y en segundo, que en la prueba practicada en el Juzgado de Ordes, “encóntranse contradiccións nos directores das orquestras sobre a sufragación dos gastos para as actuacións”.

Por último, el gobierno local ha querido aclarar que los hechos probados reflejados en la sentencia “demostran claramente” que el alcalde “non tivo ningún tipo de responsabilidade neste asunto”.

*