Regos calificó de "moi positiva" la disposición de la conselleira
Le presentó un proyecto de un edificio de tres plantas en el que se instalará un local de ensayo, un auditorio y una sala de exposiciones
Manuel Regos se reunió esta mañana con la conselleira de Cultura, Ánxela Bugallo, para presentarle y recabar su apoio a la construcción de un Centro Social e da Xuventude en la villa Se tata de un proyecto presupuestado en 1,4 millones de euros y que, según el Concello "permitirá a creación dun edificio no que se ubicarían un local de ensaio, unha sala de exposicións, un auditorio e locais para as asociacións sociais, culturais e xuvenís do municipio".
Buenas sensaciones
Manuel Regos valoró positivamente la “boa vontade amosada pola conselleira Ánxela Bugallo a este proxecto, que dinamizará o sector social e xuvenil de Ordes”. De hecho, la conselleira se comprometió también con Regos "a trasladar este proxecto a outros departamentos autonómicos que poderían colaborar na financiación dos 1,4 millóns de euros nos que está orzamentado".
¿Cómo será el edificio?
Tendrá una superficie de más de 279 metros cuadrados, con sótano -local de ensayo-, planta baja -cafetería, terraza y aseos-, primera planta -auditorio-, segunda planta -sala de exposiciones y otra de reuniones-, y tercera planta -sala de reuniones y cuatro locales-.
La frase de Manuel Regos, alcalde de Ordes
"Agradezo a colaboración amosada pola Consellería de Cultura para a construción do Centro Social e da Xuventude de Ordes, que nos permitirá dispoñer por fin dunha gran sala de cen metros cadrados para exposicións e do tan demandado local de ensaios que, tal e como aseguramos, estará ubicado nun lugar céntrico de Ordes"
*