miércoles, 19 de agosto de 2009

La plaza de abastos lucirá nuevo aspecto con rampa y ascensor

.
Tobío: "A Xunta vén de confirmarnos unha axuda de 97.000 euros"

González: "Tamén instalaremos unha placa que separe a primeira e a segunda planta"

El Concello de Ordes invertirá 138.000 euros en el proyecto de mejora de la plaza de abastos de la villa. Un proyecto que será cofinanciado por la Xunta de Galicia y el propio Concello.

Las obras consistirán en la construcción de una rampa de acceso adaptada a discapacitados, un ascensor y una serie de pequenos arreglos en el edificio.

Feria de Saldos entre el 5 y el 6 de septiembre
Estos trabajos forman parte de un proyecto del Concello para recuperar la actividad en la plaza de abastos y potenciar el comercio en nuestro municipio. Unos trabajos a los que hay que añadir la reciente convocatoria de la primera Feira de Saldos de Ordes, que tendrá lugar en la Alameda entre el 5 y el 6 de septiembre.

La frase de Xosé Manuel Tobío, concelleiro de Industria y Comercio de Ordes
“A Xunta vén de confirmarnos unha axuda de 97.000 euros, o 70% do solicitado no proxecto polo que dende o Concello de Ordes poremos os 41.000 euros restantes”
.
La frase de Roberto González, concelleiro de Obras y Urbanismo de Ordes
“Ademais de seguir coa nosa política de eliminación progresiva das barreiras arquitectónicas existentes no municipio, tamén faremos obras para mellorar a seguridade dos usuarios do mercado, como a instalación dunha placa que separe a primeira e a segunda planta”


*