miércoles, 12 de noviembre de 2008

Radio Ordes rechaza categóricamente cualquier insinuación de censura previa u ocultaciones

Recouso se pregunta si la ausencia de Radio Ordes en el Pleno del lunes tiene que ver con la subida de tasas aprobadas en el mismo

El BNG pedirá la comparecencia del alcalde para pedirle explicaciones




El concelleiro do BNG, Ramiro Recouso, anunció que su grupo solicitará al alcalde Manuel Regos que explique a la corporación municipal las razones que motivaron que no se retransmitiese por Radio Ordes el Pleno donde se aprobó la subida de las tasas e impuestos municipales.


Una ausencia de carácter técnico
Pablo Quinteiro, director responsable de Radio Ordes, y a preguntas de Ordessiete negó rotundamente la ausencia de Radio Ordes del Pleno extaordinario del pasado lunes por los motivos expuestos por el BNG y sí justificó su ausencia por cuestiones de carácter técnico al encontrarse el responsable de sonido de vacaciones y resultar imposible que el propio Quinteiro pudiera trasladar la tecnología necesaria para poder radiar en directo el debate plenario desde la Casa del Concello.

Quinteiro ha reconocido las dificultades en las que la emisora se encuentra todavía ya que no acaban más que de arrancar con el proyecto, pero que en ningún caso consentiría que su labor informativa pudiera estar bajo la sospecha de la censura previa, la manipulación, o como ahora afirma el edil nacionalista, "ocultar información aos veciños e veciñas".

Las frases
Ramiro Recouso: “Coa falta de emisión por parte da radio municipal do último Pleno, o goberno pretendeu ocultar aos veciños de Ordes a forte subida das taxas e impostos municipais”.

Ramiro Recouso: "O goberno non conseguirá ocultar aos veciños a gran subida das taxas e impostos municipais, como a taxa por recollida de lixo ou o Imposto sobre Actividades Económicas, subida que perxudica tanto ás economías domésticas, como aos pequenos e medianos empresarios do noso concello, agravando a súa situación nunha coxuntura de crise económica”.

Pablo Quinteiro: "Eu souben da existencia do Pleno do luns xa dende o xoves. En absoluto pretendeuse silenciar o debate plenario, polo menos no que a emisora que dirixo respecta".

Pablo Quinteiro: "Temos aínda moitas dificultades e moito camiño por andar con Radio Ordes. Se non estivemos no debate foi porque o técnico de son está de vacacións e eu son xornalista, non sei trasladar o equipo necesario para poder divulgar o Pleno en directo dende o Concello".

*