viernes, 5 de diciembre de 2008

"¿En calidad de qué participaron funcionarios de la Consellería de Medio Rural en las reuniones informativas?"


El gobierno municipal pedirá el cese de Olga García a Alfredo Suárez Canal el próximo martes por escrito

El grupo de gobierno de Ordes solicitará al conselleiro nacionalista de Medio Rural, Alfredo Suárez Canal, el cese de su delegada provincial, Olga García, "por su total y continuada falta de respecto, lealtad y cooperación con el Concello de Ordes". Una solicitud que le será trasladada por carta al conselleiro el próximo martes 9 de diciembre.

Según los nueve de Ordes, la propia delegada ya recayó en un comportamento que derivó en la aprobación de una moción de reprobación a la actuación de la delegada en el pleno municipal del pasado 27 de octubre. Incluso durante el debate, el grupo de gobierno llegó a defender que estas reuniones con los veciños eran en realidad verdaderos "actos informativos organizados polo BNG".

Las frases de Xesús Pedreira
“O acto informativo de onte xoves en Barbeiros e Vilamaior é un exemplo máis do comportamento escasamente institucional que esta delegada provincial vén mantendo co Concello de Ordes”

"Olga García convocaba reunións cos veciños afectados polas parcelarias que se están a levar a cabo en Ordes sen comunicarllo ao Concello de Ordes e que, máis que reunións informativas, remataban sendo verdadeiros actos propagandísticos do BNG"

“Tamén solicitaremos explicacións por parte do conselleiro sobre a participación de funcionarios da Consellería do Medio Rural en reunións como as celebradas na mañán de onte en Barbeiros e Vilarmaior xa que, se é certo que se trata de actos informativos organizados polo BNG, tal e como aseguran os concelleiros Gonzalo Castro e Ramiro Recouso, queremos que se nos explique en calidade de que participan estes funcionarios”

“Se se trata de actos organizados dende a Consellería, se está incurrindo nunha falta de respecto institucional ao non invitar nin sequera comunicarllo ao Concello pero, se se trata dun acto de partido, sería aínda máis grave xa que non entendemos a título de que participan estes técnicos en nome da Consellería do Medio Rural cando, supostamente, están no seu horario de traballo [las reuniones tuvieron lugar a las 10.30 h. en Vilamaior y 11.30 h. en Barbeiros], tendo en conta as horas destas reunións”

*