Melloramos a xestión dos residuos destes aparellos cun aforro na súa recollida e un mellor tratamento ambiental
O Concello vai mellorar a xestión dos residuos de aparellos eléctricos e electrónicos, o que suporá un aforro económico na recollida e almacenamento destes lixos e unha garantía total de que serán tratados dacordo coa lexislación vixente para a reutilización e reciclaxe destes aparellos.
Suporá un aforro económico para o municipio
Os veciños e veciñas de Ordes non verán ningún cambio na recollida deste tipo de residuos, que habitualmente son recollidos polas propios establecementos comerciais -no caso de comprar un novo- ou son depositados no punto limpo ordense. Sen embargo, o que sí variará será a súa xestión posterior, permitindo un pequeno aforro económico para o propio municipio e tamén un incremento do control medioambiental destes residuos, que serán tratados por xestores especializados dacordo cos parámetros establecidos nas normativas.
Deste xeito, a recollida selectiva destes aparellos eléctricos e electrónicos será moito máis eficaz, xa que os puntos limpos poderán albergar non só aqueles que lles entregan os veciños, senón tamén os procedentes dos establecementos comerciais. Uns residuos cuxa recollida será realizada por entidades xestoras dos Sistemas Integrados de Xestión.
A frase de Xesús Pedreira, concelleiro de Medio Ambiente
Deste xeito, a recollida selectiva destes aparellos eléctricos e electrónicos será moito máis eficaz, xa que os puntos limpos poderán albergar non só aqueles que lles entregan os veciños, senón tamén os procedentes dos establecementos comerciais. Uns residuos cuxa recollida será realizada por entidades xestoras dos Sistemas Integrados de Xestión.
A frase de Xesús Pedreira, concelleiro de Medio Ambiente
“Ordes foi o primeiro concello de Galicia en adherirse ao convenio marco de colaboración asinado pola Xunta e as Entidades Xestoras dos Sistemas Integrados de Xestión de residuos de aparellos eléctricos e electrónicos”
*