martes, 21 de octubre de 2008

Pedreira propone exámenes ginecológicos en los reconocimientos de empresa


Lleno absoluto en la Casa da Cultura para asistir a las charlas sobre el cáncer de mama

Unos ochenta vecinos y vecinas participaron la pasada noche del lunes en la charla informativa sobre el cáncer de mama organizada por la concellería de Sanidade e impartida por Ana Belén González, técnico da Dirección Xeral de Saúde Pública, y por Palmira Ric, psicóloga de la Asociación contra o Cancro da Coruña con motivo de la celebración del Día Internacional contra el Cáncer de Mama.

"Exámenes xinecolóxicos nos recoñecementos de empresa"
O concelleiro de Sanidade ordense, Xesús Pedreira, aprovechó el foro para proponer que “nos recoñecementos de empresa, previo consentimento da traballadora, se puideran facer tamén exames xinecolóxicos para a prevención e diagnóstico precoz deste tipo de cancros, sobre todo nas persoas máis novas”. Pedreira recordó que “aínda que é preocupante que cada ano haxa máis de 16.000 mulleres afectadas por cancro de mama, hai que ser optimistas xa que cada ano se reduce esta cifra nun 1,4% e, ademais, o 80% destes casos teñen curación”. Un punto en el que el concelleiro socialista aprovechó para destacar la labor desempeñada por la Consellería de Sanidade de la Xunta en este campo.

No al tabaco y al alcohol
Durante la jornada, Palmira Ric y Ana Belén González hablaron sobre la importancia de las mamografías, ya que son la mejor arma para detectar este tipo de cáncer, y buscaron sensibilizar a los ordenses en relación a los factores que pueden incrementar el riesgo de padecer un cáncer de estas características, como el consumo de tabaco o alcohol, la exposición a sustancias dañinas, manter una dieta desequilibrada o tener antecedentes familiares relacionados con esta enfermedad.



*