sábado, 7 de marzo de 2009

Charo Fernández Velho encabeza el lema del BNG "As mulleres, imprescindíbeis para sair da crise"


Bajo ese nombre tendrá lugar la campaña del BNG para el 8 de marzo, Día de la Mujer Trabajadora

Charo Fernández Velho: "A saída á crise en Galiza ten que ser dende unha perspectiva feminista e nacionalista"

La secretaria de Acción Feminista de la Ejecutiva del BNG, la ordense Rosario Fernández Velho, presentó ayer viernes la campaña del BNG con motivo del Día Internacional de la Mujer, que se desarrollará bajo el lema “As mulleres, imprescindíbeis para saír da crise”. Fernández Velho estuvo acompañada por las integrantes de la Comisión Nacional de la Mujer del BNG, entre las que se encuentran Iria Aboy, Carme Adán, Encarna Otero o Elvira Cienfuegos entre otras.

Mañana domingo, manifestación en Santiago de Compostela
El BNG, a través de Charo Fernández también ha comunicado el apoyo que el BNG dará a la Marcha Mundial das Mulleres que tendrá lugar en Santiago, A Coruña y Ferrol mañana domingo al mediodía.

En Santiago, la Marcha saldrá a las 12 horas desde la Plaza del Toural con llegada en la Plaza de Marzo.

Las frases de Charo Fernández Velho
"As ideas centrais desta campaña son as de defender os dereitos laborais das mulleres para evitar que a crise provoque unha feminización da pobreza e defender a autonomía persoal e económica das mulleres"

"Para o BNG é prioritario evitar a saída das mulleres do mercado laboral, e que isto provoque unha volta das mulleres ao ámbito privado do fogar"

"A saída á crise en Galiza ten que ser dende unha perspectiva feminista e nacionalista”.

*