martes, 28 de abril de 2009

El Pleno está de acuerdo con el desastroso funcionamiento de Correos en Ordes

.
Le solicitan formalmente que preste un servicio "de calidad" en Ordes

Manuel Regos: “A deficiencia do servizo de Correos é continuado e xera graves prexuizos ao Concello, aos veciños e a todas as empresas que se relacionan comercialmente con Ordes”

El pleno municipal aprobó por unanimidad una moción del Grupo de Gobierno en la que se insta a Correos para que corrija todas las deficiencias que presenta su servicio en el municipio y que preste un servicio de calidad de acuerdo con los parámetros de regularidad y calidad exigidos en las normas jurídicas que rigen el sector.

El alcalde Manuel Regos puso como ejemplo que las cartas con las que el Concello invitaba a particulares y empresas a la inauguración de Expo Ordes, "non chegaron nin á metade da xente". Además, el Concello sabe que Correos elaboró una reforma de las distintas carterías que componen la oficina ordense, por lo que demandó que Correos “leve a cabo no máis breve espazo de tempo estas modificacións para así evitar a rotación do persoal, o que sen lugar a dúbidas agrava aínda máis a situación actual”.

Se enviaron más de 500 invitaciones
Ante las denuncias del grupo municipal del BNG de que se hiciera una criba a la hora de seleccionar a que empresas se invitaban a la inauguración, Regos aseguró que “non intentei enganar a ninguén, as cartas fíxoas a Axente Local de Emprego e eu firmeinas sen saber a quen ían dirixidas”. En este sentido, aseguró que el Concello envió más de 500 invitaciones (276 el 6 de abril; 74 el 7 de abril; y 273 el 8 de abril). Mientras, los nacionalistas acusaban al alcalde de mantener un “comportamento irrespetuoso cos numerosos veciños aos que representa o BNG na Corporación Municipal, ao excluir aos seus representantes dos actos institucionais programados polo Concello”.
Por su parte, el grupo popular por medio de su portavoz Teodosio Martino también se mantuvo de acuerdo con los demás grupos en condenar el mal servicio de Correos en su oficina ordense. Respecto a las acusaciones del BNG hacia el alcalde, Martino lo ve "normal de este Gobierno", quien a su juicio, "a la mitad de actos no invitan ni a los del BNG ni a nosotros".

Las frases de Manuel Regos, alcalde de Ordes
"Sabemos que houbo catro ou cinco baixas pero non entendemos que Correos plantexe unha reducción dos seus custos empresariais a costa de prestar un servizo de calidade á cidadanía, pese a estar nunha situación de crise económica"

"As cartas non chegaron nin á metade de xente, e podo falar por experiencia propia xa que na miña casa están censados dous autónomos –muller e fillo- e a ningún lles chegou a invitación"

Las frases de Gonzalo Castro, portavoz municipal del BNG
"Ao BNG constalle que moitos empresarios e autónomos non figuraban no listado de convites que enviou o alcalde”

“O BNG comparte a necesidade de mellorar o servizo de correos no noso Concello, e así o temos solicitado en numerosas ocasións, mais o que non podemos permitir é que se utilice como desculpa para esconder que o alcalde ten excluido deliberadamente a varios empresarios e autónomos do noso Concello dos actos de inauguración de Expo Ordes”

*