sábado, 9 de mayo de 2009

Marín responde al BNG: "Se tardamos tanto en entregar estas bolsa foi porque quixemos que as axudas chegaran a todos"

.
163 jóvenes ordenses recibieron sus ayudas económicas

Marín: "A entrega tamén se retrasou pola ampliación do prazo de presentación"

El alcalde de Ordes y la concelleira de Educación, Silvia Marín, han presidido esta mañana la entrega de las ayudas en bolsas de desplazamiento para estudiantes de la ESO, bachillerato, ciclos formativos y universitarios del municipio. Unas axudas de las que se beneficiarán, según la concellería, un total de 163 jóvenes ordenses, 73 más que en 2008, y que hoy recibieron hoxe una ayuda económica de entre 150 (para alumnos que tienen que desplazarse entre 4 y 15 quilómetros de su domiclio) y 300 euros (para aquellos que tienen que viajar más de 16 quilómetros para asistir a clase), y que cuatriplican a las entregadas durante el curso 2007.

"...Que chegaran a todos"
Marín ha querido destacar que “se tardamos tanto en entregar estas bolsas de transporte foi porque quixemos que estas axudas chegaran a todos os veciños e veciñas de Ordes que o solicitaron, sobre todo pensando nestes tempos de crise económica”. Además, la tramitación de estas bolsas de transporte no sólo se retrasaron por la búsqueda de más financiación sino también "pola ampliación do prazo de presentación da documentación precisa para acceder a elas".

Por ello, la concelleira de Educación no entiende las críticas verquidas desde el BNG. “É certo que tardamos uns meses máis de tempo en entregar as axudas, pero tamén fixemos que estes cartos chegasen a todas as familias de Ordes que o precisan”, explica Silvia Marín, “polo que considero que é mellor esperar un pouco e facer ben as cousas, que andar ás presas e deixar sen axudas a persoas que realmente o necesitan polo feito de non ter podido presentar un papel a tempo”.

La frase de Silvia Marín, concelleira de Educación
"Cando chegamos á Alcaldía tan só se dedicaban 12.000 euros a bolsas de transportes e nós cuadruplicamos ese investimento, buscando financiación adicional que conseguimos hai unhas semanas asinando un convenio de colaboración con Reale Seguros"

*